 
                        Onze samenwerking met Shimano kent inmiddels meerdere succesvolle jaren, en in 2025 werd dit vertrouwde partnership verder versterkt. In onze rol al strategisch consultant ondersteunen we Shimano bij het optimaal benutten van sponsorcontracten met toonaangevende wielerorganisaties. Concreet betekent dit dat we adviseren over hoe deze samenwerkingen effectief kunnen bijdragen aan merkwaarde, zichtbaarheid en relevantie binnen de internationale wielersport. Een sprekend nieuw voorbeeld hiervan is onze bijdrage aan de samenwerking tussen Shimano en Warner Bros (WBD). Discovery bij de Mountainbike World Series. Daarnaast zijn we in 2025 opnieuw actief geweest als uitvoerend partner bij diverse merkactivaties tijdens evenementen van onder andere de UCI, A.S.O. en WBD.
 
								De grootste wielerevents ter wereld
Om het merk Shimano tijdens diverse topevenementen krachtig en consistent te activeren, waren we dit seizoen op uiteenlopende locaties actief locaties actief aanwezig. Voor het eerst waren we betrokken bij meerdere prestigieuze A.S.O. -evenementen, waaronder Parijs-Roubaix, de Grand Départ van de Tour de France en L'Étappe du tour Femme. Ook bij Mountainbike World Series in Nové Město na Moravě (Tsjechië), Pal Arinsal (Andorra) en Les Gets (Frankrijk) droegen we bij aan de merkbeleving van Shimano. Daarnaast ondersteunden we Shimano bij UCI-evenementen, zoals het WK Gravel in Zuid-Limburg. Het absolute hoogtepunt van dit seizoen vormde de UCI MTB World Championships op diverse locaties in Zwitserland, waar we een centrale rol vervulde in de merkactivaties van Shimano.
 
								Merkactivaties
Ook dit jaar kregen bezoekers tijdens diverse evenementen de kans om hoogwaardige Shimano-onderdelen zelf te ervaren in de Shimano Test Areas. Deze testzones blijven we voortdurend ontwikkelen, met als hoogtepunt de meest uitgebreide Shimano Test Area tot nu toe, gerealiseerd in Crans-Montana, Zwitserland, tijdens de UCI MTB World Championships. Naast het upgraden van bestaande merkactivaties denken we actief mee over nieuwe concepten die de merkbeleving versterken. Dit jaar introduceerden we onder andere de volgende drie nieuwe activaties: 
- De Pitstop Challenge, waarbij bezoekers hun snelheid en precisie in fietsonderhoud konden testen.
- Personalisatie van stem caps via on -site gravering, waarmee deelnemers een uniek aandenken konden creëren.
- De T-shirt Gun, waarmee op speelse wijze Shimano-goodies werden uitgedeeld.
Zo sloten we 2025 succesvol af en bouwen we in 2026 verder aan een sterk partnership met Shimano!
 
								 
								 
								